Pizzadagen No1

Läste nånstans att svenskarna aldrig köper så mycket pizza som idag. Den trenden kunde ju inte jag och Crille rata så vi offrade oss! ;)

Nyårsafton blev riktigt mysig, goda vänner, fantastisk mat och dryckm samt raketer/smällare och sällskapsspel. Kunde inte ha varit bättre. Det här med att ha höga förväntningar om något storslaget är bara enormt överilat och gårdagen i sig blev ju faktiskt storslagen. Tack alla inblandade!

Dagen har spenderats till 80% i sängen med film och ELLE. Njuter bara så förbannat mycket! Gjorde sista dagen på Kronofogden i torsdags , blandade känslor där! Men jag, Bea, Linda, Linda, Erika, Ida och Seb hade en liten avslutning med Luleå-Skellefteå (dock bakslag men wtf) matchen på Corner med ölen i hand vilket gjorde saken lite lättare ;) Drog sen vidare på Allstar och avslutade relativt tidigt i säng. Känner mig lite matt måste jag säga. Varit mycket de här två veckorna. Unnade mig nyss ett super långt bad, film på datorn, inpackning i håret, fotvård m.m., allt man kan behöva. Nu luktar man som en blomma och ska fortsätta glotta "Fångarna på fortet" med bloggvärldens populäraste tjejer. Mycket underhållande!

Tillbaka till slöandet!





Det hör till, så är det bara!





Min fina!



Två fina ;)



Räkcocktail till förrätt! Sååå gott!! Fantastiskt att det är på modet igen ;)



Och fin tjejorna Ida och Bea på Allstar i torsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0