Jag tänker inte, jag bara gör

Ja så är det nog för mig. Bara gör, gå på känsla, kör på! Fast nog kan jag tänka också, FÖR mycket. Som idag när jag hann fantisera ihop hela arbetsförmedlingen till en marknadsplats i Hurghada, Egypten. Önskade innerligt att kösystemet bara skulle försvinna och att det skulle vara först till kvarn, den som syns och hörs mest! Kul att se alla stressade, nervösa och generade människor rusa omkring halvt sneglande åt sidan hoppandes att ingen ska känna igen en förresten. Lägg ner! Ca 20% av Sveriges befolkning är arbetslösa, det är ju mode.

Ohh skön ledig dag, fått sånt där "nödvändigt" gjort. MEN det jag laddade för hela dagen, med kost, sömn, psyke, gick ju i STÖPET! Träningen, WTF?! Hade planerat intervaller och Yoga 90. Somnade och suck va trött jag blev på mig själv, hängde läpp som en treåring och sov lite till. Förbannad! Ska kompensera mig själv genom att piska upp mig halv sju imorgon och köra stenhårt på bandet. Sen fick jag en annan nyhet, eller nyhet men. Mitt intervall pass som jag fick tips av en instruktör var väl inte riktigt det jag uppfatta. Samma grej men det var visst 4 min löp, två min PW, 6 min löp, två min PW, 8 MIN LÖP, 2 min PW och sen 6, 4. Aoouucchh, dör ju av det "lättare" passet, men det är det svårare jag ska klara. Och på högre hastighet. Goals goals, fixar det här.

I huvudet när jag springer "kom igen, 1 min till, 2 min till, 3 min till, vad är minuter av ditt liv, tappa inte fokus, tänk på annat, titta inte på tiden, kör på känsla, tänk inte på andra runt omkring, du gör det svin bra, tänk vad stolt du kommer vara sen, KÖR KÖR KÖR!"

Ska återgå till TV:n, "Sommar i Sverige" och dricka en kopp av mitt fruktansvärt goda NK thé "Sovgott", sjukaste jag sett "Papegoj kärringarna", byta blöja på en papegoja??!! Whaaaaaaaaat! Det hade ju INTE Issy tillåtit (min katt). Ja det är sjukt.

Surfade in på Klong, hittat mina drömlampor!







Men det här är nog det fränaste!! Design Penelope Batley.





Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji

Hej va med och tävla och bli månadens blogg hos mig http://fukami.blogg.se/2011/march/bli-manadens-blogg.html ;)<3

2011-03-02 @ 19:50:00
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: maja

Haha, känner igen mig. Vissa dagar vill inte kroppen alls vara med, så man blir tvungen att köra dubbelt upp dagen därpå. Usch. Skitsnygg header btw!

2011-03-02 @ 20:03:47
URL: http://maja1983.blogg.se/
Postat av: Cia

Tack för kommentaren, även fast det var 100 år sedan!;)

2011-06-18 @ 12:15:19
URL: http://isacson87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0