Improvement improvement

Förbättring, med bloggen alltså, näst på tur, kan man säga. Rolig blogg som uppdaterar var tredje dag lixom. Jag ska, jag ska, jag ska, finna tiden för det ;)

Söndag, är det? Dagvild! Tur att helgerna är över nu. Lite standard tillbaka i vardagen. Uppdateringen KAN ju vara så dålig för att man jobbar, nästan, varje dag. Ett suveränt jobb också, för att svämma över lite mer. Gina Tricot och mer blir det, så kom in, shoppa, prova eller bara glo, finns ju inte en snyggare butik i stan, det måste man ju erkänna! Nackdelen är väl att man inte kan hålla fingrarna borta, från shoppingen alltså. Är nästan olidligt när man hittar sånt som kanske ingen annan ser i denna gigantiska butik, man blir mött av överraskningar VARJE dag! Sen har man ju extremt roligt hela dagarna också, skratt groparna får arbeta.

Dagen till ära har inte spenderats på något sådär intreessant sätt än, eller intressant, ganska intressant att läsa böcker och se film i sängen hela dagen, tycker jag i alla fall ;) Läser Rosamunde Pilchers Vildhonung, svårt att släppa boken där, aaahh yaa!! En bra dag, härlig dag! Kände att arbetsdagen igår var lite av det trötta efter vinkvällen i fredags, men fasikens vad kul vi ALLTID har, gänget, mmm! Spelade ett nytt spel "Ooogashacka" tror ja? S......uuuuuveränt, ost, chips, kex, vindruvor och physalis, NAM!!

MEN jag kände för att bryta av den här chill dagen nu efter en omelett, hoppar i springbrallorna och beger mig till gymet. Nu är det hårdträning folks, inget slarv! Blir en vit månad, eller längre kanske? Detoxen är på g och allt gammalt skall rensas ut. Nu kör vi!



Ehhhm måste bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0