Dimmigt

Ja, så var helgerna över. Eller trettondagen är ju imorgon men det är ju ingen direkt högtid. Det har verkligen varit en härlig jul och ett nyår värt att minnas. Det här året måste jag säga var ett av åren jag är mest nöjd med också. Blev en helomvändning kan man säga. Började träna, bytte inriktning på arbetsmarknaden, tänkte mer på mig själv, att stressa ner, må bra, känna mig bra, hälsosam och att man är bra som man är. Ett boost år med andra ord. Vissa tråkigheter tyvärr ,men det tillhör ju som livet, tyvärr igen. Men om jag sumerar upp det så blev det nog ett år i arbetets tecken:

Pluggade till Administratör, jobbade extra Vero Moda, jobbade extra på Sunderbysjukhus som undersköterska, jobbade extra på Dollarstore, Farfar somnade in, fick anställning på Manpower, jobbade i Piteå på stadshuset som administratör, arbetade med transkribering för Umeå universitet, hade en riktigt mysig sommar, for på semester till Hamaröy Norge, fick anställning på Kronofogden vilket resulterade i nya fina vänner och avslutade med en super jul!

Det här året kommer bli hälsosammare, rikare, starkare, härligare och sånt man alltid vill uppnå. Men om man nu tror på det och kämpar för det så brukar det ju faktiskt bli så!


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0