Day OFF

Idag får jag vara ledig! På tre dagar har jag jobbat 26 timmar och det känns i märgen om man säger så. Dagen spenderas därför i det lugnas tecken, eeeeextreeeeemt luugn. Har dessutom hittat den bästa sysselsättningen för idag och tänkte att jag skulle dela med mig lite av det roliga. Som säkert många vet så var det Peoples Choice Awards igår i USA, alltså dom bästa på ett och samma ställe, mycket underhållande!

Glid in här och kolla in dom snyggaste och största kändisarna som visade sig på galan, här kan ni också läsa om alla som var nominerade och vann!

Säger bara tacka FN för Youtube, här har ni första delen, klicka er sedan framåt! ;)

UPPDATERING!! Detta är 2010:s PCA, fan!! Nåja, 2011 kommer väl :P


Finns lite highlights m.m. om 2011 PCA här!







Bjuder på lite pics från Hollywoodlife!



GO TEAM JACOB!!!




Ehhhm, GOOO TEAM EDWARD!!!




Siiiigh!! GOOO TEAM ZAC!!! Lite svårt att bestämma sig här!!






Lite taskigt att få vara så snygg va!!??







Alltså det är ändå lite här med, GOO TEAM JOHNNY!!








Lätt bland dom roligaste skådisarna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0