Äh what the DUUSE!

Ska sluta lova saker, fungerade ju sådär att bli aktivare med bloggen, hrm! Jobbar i princip hela tiden vilket ja, tar på krafterna, dessutom jobbar man ju handelns öppet tider nu mera så att sluta 18:30, träna, äta och SEEN blogga, blir lite tight fasen ZZzzzZzzzz!!

Ligger nu i hårdträning, fått tips om ett riktigt intensivt och förbannat roligt pass att köra. Tycker väldigt mycket om att springa men att ställa sig varje gång på bandet och springa 7km och bara som lunka KAN bli väldigt långdraget. SÅ, en av instruktörerna på Inpuls gav mig tipset, att NÄR man kör intervaller på bandet, att springa allt man kan 2 min, vila 2 min, 4 min springa, vila två min, 6 min springa och sedan trappa ner 4, 2  och sen nedvarvning. Förbannat vilken bra träning, man blir som en ny människa! Sen får man lite struktur i löpningen PLUS att det känns som att det går fortare. Det brukar ta ganska exakt 36 min när man värmer upp tio min (uppvärmningen är TOK viktig när du kör intervaller) och nedvarning, beroende då på hur fort du springer. Men TIPS TIPS, tycker du om att springa så kan du springa av dig rejält här! Nu kör vi på stenhård kost dessutom, gröt, smoothies, lax, tonfisk, sallader m.m. så nyttigt som möjligt men fullproppat med näring och energi så att kroppen håller måttet. Åhhhh detta är sååå roligt! Ja inte håller jag mig från godis helt och hållet, 1-2 dagar i veckan slinker det ner lite gotta, men det är det värt och det gör mig glad ;) Mat och dryck är lycka, thats it!

Ska fortsätta värma upp dynan i soffan och svepa filten om mig med en skål popcorn och nån av dreamboxens film visningar, jobb väntar imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0