Happy go lucky!!!!

Ja att jag är nöjd, jag är så NÖJD! Det känns bra med goda nyheter och än bättre när det blir flera efter varandra. Och ÄN bättre när det gäller jobb, Manpower valde att ta in mig, så härligt, härligt, häääärligt!! Ohh jag är så glad:D Nu får vi se vad mitt första uppdrag kan tänkas vara, måste skaffa mig en riktigt stilig kostym så man inte ser ut som en slob när man ska på intervjuer. Det känns verkligen super det här och helt rätt, bara nöjd, har jag sagt det? NÖJD! Bara för det skulle jag kunna gå ut 7 nätter i streck på sjukan, nemas probs! Jag måste lugna ner mig lite känner jag:P

Dagen blev en riktigt skön dag trots vårat "olika sorts" väder. En snabb fika med Nina och Piga (HEJA NINA) samt att jag hälsat på min Farfar med mina bröder. Det var INTE igår, skämmes! Jag har verkligen saknat han. Sen blir ju inte kvällen sämre heller, en renskav puttrar på spisen och min nya vackra skinnkalender ska bli personifierad!

Nu är jag dessutom hälsofreak på allvar, Crille har sår i öronen men nu jäklar är jag på g!!


Ha en bra kväll!! TUUDLES



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0