Sol

Jag säger då bara det, underbara soool! Jag och Johanna inledde dagen med en suveränt härlig promenad på isen. Nu har dom öppnat hela vägen runt dessutom så lungorna får andas på nytt! Så idag har jag lindrat mitt extremt dåliga samvete för att jag inte tog mig ut ens en minut i den friska luften i helgen, FY! Den enda luften jag andades var luften hemma, rök(passiv dessutom), alkohol och krog! Inte för att jag mådde dåligt av det direkt, var riktigt trevliga två ute kvällar, men två?? Min stackars (gamla) kropp är inte vad vid såna bedrifter. Så igår ville mitt huvud försvinna bort till Bahamas och lämna min stackars kropp här för SE vad jag hade gjort mot det! Ne jag mådde inte sådär toppen men humöret gick upp 10 oktav när mitt hjärta kom in genom dörren efter en helg i det friska med skoter och dylikt, med en bukett rosor! Och en massa kramar då förståss;) Extremt förnöjd när han dessutom skaffade mig panodil! En väldigt mysig kväll med massa kramar att ta igen, bad, massage och film! Jag somnade som ett barn!

Imorgon har jag äntligen bokat upp Jeanett för ett extremt efterlängtat besök under saxen! Senare på torsdag är slingning på schemat, finally!! Perfekt inför min entre på Vero Moda på fredag. Ska jag nu visa mig så offentligt som man bara kan så måste barret fixas. Vilket lättnad!

Nu ska jag fortsätta min dag med plugg, den här veckan och fem veckor framåt studerar jag Kommunikation. Kan nog vara ganska intressant.



Min vackra bukett! Tillbringaren är från Strasbourg(Frankrike)
som är ett arv från min morfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0