På tal om kalasbyxa

Ett internt skämt som startade för ca 1 år sen, en festlig lördagskväll hemma hos Piga, när jag drog på mig ett par leggins med text längs hela benet och det kändes verkligen som att jag gick runt med en kalasbyxa! Men, gott folk, jag har hittat den ultimata, snyggaste(?), fräsigaste kalasbyxan EVER! Sonia Rykiel har ju nu som känt lanserat en kollektion för H&M, en spexig och färgsprakande kollektion som säkert skulle passa många, dock inte mig. Men den här kalasbyxan skulle jag gärna satt tänderna i, bara för att ha, för att skratta!!



TAAAATAAAAA!!! Men tyvärr gott folk, den är SLUTSÅLD!!


Annars så hittade jag faktiskt ett rätt så skapligt klädesplagg som skulle vara det perfekta mysplagget!


Jumpsuit! Men också det SLUTSÅLT! Nåja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0