Lite efter?

Jag är nog alltid lite efter alla andra, inte alla men för att ta ett exempel. Jag hittade en suveränt bra "ny" låt av One Republic-All the right moves och trodde att jag var någorlunda i tiden med den, men ack så fel. Var väl för en sådär 2 månader sen den kom ut på YouTube samt bloggar, facebook, twitter you name it. Men sen undrar jag hur det alltid kan finnas dom som är topp uppdaterade när jag själv inte har någon koll alls? Är det jag som är helt efter eller är det dom som helt enkelt inte har något liv? Vars finns dom här hemsidorna? Finns det en sida där det alltid finns det senaste inom film, musik, mode. För så vitt jag vet så söker jag alltid ihjäl mig även fast vi har den enklaste sökmotoren som någonsin uppfunnits, Google! Jag är nog inte så IT girl som jag trodde/önska att jag var. Men alltså, orka söka! Orka veta allt jämt!






Nåväl, för er som har missat så har ni hela ELLE galan i ett avsnitt här;)


Men också, en fruktansvärt söt, gotisk film jag såg för nån vecka sedan, 9, ja så enkelt heter den, 9.
Här har Tim Burton även sin högerhand så den kan inte bli annat än intressant!





Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0