Kontraster!

Ja snacka om kontraster man lever i, från att varit konstant "ledig" till att jobba på både akutvården och Vero Moda i två dagar så blir man ju helt överfylld all information av olika slag. Speciellt Vero Moda eftersom det var min första dag, en slitsam men rolig och fartfylld dag! Renovering komma skall så hela butiken är under utförsäljning, vill ha massor!! Är jätte mycket fint!
Nåja, mör i kroppen och magen skriker på föda. Kan inte säga att kostcirkeln har följts idag, en plätta till "lunch" och Max till middag:P Men gott var det! Ska stilla min hunger med en smörgås och oboy så att man kan lägga huvudet på kudden snart. I natt kommer jag sova som aldrig förr. Måste ju orka med ännu en spännande dag, eller nja, frissan och arbetsförmedlingen var väl det enda inplanerade. Drabbel, sov gott folket!


Ett litet boktips igen tänkte jag tillägna er! Slutet på sagan var bara början av Janelle Brown. Suverän bok med en lite mer verklighets trogen vardag där boken riktar in sig på ett liv i Silicon Valley, att vara lyxhustru, att vara en misslyckad dotter och skribent samt en rastlös tonåring. LÄS DEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0