Karma

Äntligen äntligen äntligen, karma är verkligen på min sida nu(eller Nina;)! Jag slipper sjukhuset, jag slipper verkligen att sätta min fot innanför de dörrar där det känns som att mina fötter ska sjunka ner i ett stort djupt hål av riktigt seg sörja! Och det blev bättre än ett skrivbord, MYCKET bättre;) Nästa fredag visar jag mina skills och suger in ny information om en totalt främmande värld att jobba i för mig, men lätt den roligaste värld som finns, en värld fylld av kläder och mode! Kan inte sluta le!:) Ja nu har jag inte fått jobb på ELLE som det kanske låter, men detta känns precis lika stort för mig! Mer info kommer senare;) Tack tack tack tack!!! Finns nog ingenting som beskriver hur glad jag är nu!

Nåja, förrutom det så har jag varit och lunchat med Nina och Johanna m.m och inväntar en middag/vin bjudning hos Johanna för eventuell utgång senare! Härligt helt enkelt! Men först och främst ska jag vila för efter extrem sömnbrist så känns som att jag är bakis huuuh!

Have a nice day;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0