Ja, håret

Ja vad ska man säga, det är snart ett år sen jag fick in i min lilla äppel hjärna att jag skulle bli blond och startade projekt "bliblondpåsjudagar" projektet. Jag VAR också blond på sju dagar men gul, like a chickeen. Hade säkert varit en färg jag
kunnat leva med, tycker jag idag! Lätt att vara efterklok va? Hur som helst så resultera det i extrem förslitning och att jag ville bli askblond, vilket jag skulle förverkliga själv genom att köpa mig två härliga askblonda färger på Parelle. Resultat=grönt! PANIK!GRINA! Nåja, nu är håret påväg till ljusare tider (färgen och kvaliten). Kalufsen behöver dock en rejäl innovation i form av klippning, färgning, slingning och om jag får som jag vill slänga i lite hårförlängningar. Men färgen som jag vill uppnå är ett litet problem nu, med tanke på pågående reparation! Nåja, nån gång ska det bli och det blir i form av en askblond av något slag. Vill helst hamna någonstans här:

 

Med ett par lappar så går det nog att lösa, sponsring godtages!
Så just nu pågår projekt hår och beach body 2010!!

Inge mer wajjn, nu ska jag äta mina ägg!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0