I'm baaaaack!

Bara för att citera dåren i Independence Day innan han gjorde en trevlig påhälsning till huvudrollerna, Aliensen ja. Ne hur som helst. Jag startar igen! Jag tog en behövlig paus, min statistik är FANTASISK med som mest 3 unika besökare om dagen och nu börjar Norden gå mot ljusare tider igen.

Min vardag är som vanligt, äta, sova, jobba(?)sööka jobb var det ja, plugga(jaaaa), träna, fika och baaara vara. Med Crille vid min sida och alla andra goa vänner så är dagarna långa eller korta. Tråkiga eller roliga. Ja som en Svenne helt enkelt! ;)

Bloggen är definitivt under konstruktion! Designen är sådär härligt tråkig men snart ska man väl kunna piffa till den med iaf en annan grå nyans eller nå :P

Ne, vi hörs helt enkelt så ser vi vars detta leder!


Åh! Juste, jag är inte onykter, fredagkväll/natt, vet vad ni tänker men jag har noga tänkt igenom mitt beslut och nu tog jag tha big step;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0