Hej Hej dagboken

Godmorgon! Att det är härligt att känna sig bakis efter en natts arbete, min kropp fungerar bara inte med att sova under dagens ljus, eller iaf inte till två på dagen! Nåja, jag är nöjd att jag fick mig några timmars sömn den här gången jämfört med sist när 1,5 timmas sömn tycktes få räcka! Ouuusch!
Hur som helst, jag är pigg som en mört och kvällens aktiviteter består av After Work på Olivers men Vero Moda gänget, det bästa blir ju ändå förhänget med lite skumpa;)hohoo.
Nu ska jag hoppa i duchen och duscha av mig sjukhuset!

Jag har ett pirr i min mage för att nånting roligt väntar. Vad det slutar med är frågan men jag är freeeekin exciting!!!;)

Ha en bra kväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0