Goddag

Vilken dag va?! Hur skönt hade det inte varit att skutta ut på isen i dunisen med ett par pilots och bara sjunka ner i en driva med en ketchupdränkt korv?? Varm choklad kanske halvt spetsad med lite minttu? Vilken dag va! Men fallet är ju nu att jag sitter med skolarbete upp över öronen, jag har två inlämningar i Administration A(som ska vara inne imorgon) vilket en av inlämningarna BARA innehåller uträkningar av fakturor! Suck! Nåja, kursen är ju dock det roligaste jag läst tror jag och betygen är på topp så jag kämpar mig igenom det tråkigaste för att få göra det roligaste.

Kvällen spenderar jag med mina goda vänner Kristoffer och Dennis m.m! Hockey på tv och ölen är på kylning. Sen ser vi vars kvällen tar oss. Jag känner mig positvivt inställd så egentligen spelar det ingen roll om vi så skulle hamna på lokalkrogen i Dorotea! Outfiten är också bestämd vilket är ovanligt för mig då jag brukar stå i sista minuten och kasta plagg efter plagg i växande högar över hela lägenheten, booombraid yeeah! Hur som helst så kommer/SKA kvällen blir toppen!


           
Jag och Dennis för måå-           Kristoffer för flera år sen
nga år sen känns det som!        på Ökx-cruising när han
                                           just rustat vofflan till en
                                           ja, V4!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0