Avataaaar mee

Men herregud vilken film, trots kramp i benen efter ca 2h och 40mins sittande så hade jag kunnat sitta dubbelt så länge bara för att få vara med i deras underbara lilla värld en stund till. Snacka om feel good film! Jag var grinfärdig och reste ragg nästan hela filmen! Den ska jag ha på DVD snabbt som attans, förhoppningsvis kommer den i 3D, vilket jag tycker skulle vara underligt om den inte gjorde! Sen blev vi ju varse om andra 3D visningar som går nu, bland annat Det regnar köttbullar! KAN man ha en bättre titel? Men, den 5:e Mars kommer det jag väntat på i över ett halvår nu, Tim Burtons Alice i Underlandet. Det går nog inte att beskriva hur mycket jag uppskattar var och ett av hans verk, sen första Batman filmen har jag varit såld. Alice i Underlandet kommer ju givetvis i 3D också, kan inte säga annat än TOPPEN!!






Dagen innehåller inget annat än plugg för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0