Stressa neeer...

Börjar känna lugnet, äntligen. Efter ett glas rött, klapparna är klara, inte pepparkakshuset dock eehh men det fixar sig. Nyss avnjutit en gormé måltid bestående av biffstroganoff hos mor och ska snart dimpa ner i soffan för att sätta igång det viktiga lotteriet, nämligen vad ca 80% av svennarna gör idag, spela Bingolotto! Uppesittarkväll, och visst liknar Lotta Engberg en kvinnlig Loket, gör ju saken betydligt mysigare också. Bortsett från julisar hann jag inhandla lite grannt till söndagen då jag ska gästspela på Gina Tricot i ruschen. Då tycker jag ni kilar in med eventuella presentkort och julklapps pengar för att hitta er något riktigt fint från Ginas fantastiska sortiment ;)

Förmodligen är man upptagen med blöta, skinka, gröt, korv, lax, vört, must, sill, revbenspjäll, Kalle Anka & Co, klappar och bara allmänt fet mys imorgon så jag passar på att önska er en riktigt underbart, fantastiskt mysig Jul! Jag hoppas att alla har en soffa att krypa upp i, en gran att titta på, en familj att mysa med, ett julbord man får koma av, en TV med Kalle Anka och ett lugn i kroppen! Så GOD JUL alla människor där ute!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0