Monday

Som vanligt allmänt seg, trög, långsam, uuutdragen måndag.
Mörkaste dagen på året dessutom, kan ju lämna sina spår.
Blir en låång arbetsdag toppen på det, 17:30 tänkte jag stänga ner
burken, bege mig till Inpuls, löpa några Km för att sen följa med
Crills tillbaka till gymet, här på jobbet, och köra ett styrkepass.
Springbandet här har sett sina bästa år, dessutom får man tydligen
skumma stötar om man inte jordar sig själv med en sladd av något slag.
Haha, farligt!

Tur att det är Lucia ialla fall, ljusen ska ju lysa upp mörkret som det sägs!
Och mysigt, oooh så mysigt med Lucia! Såg Luciamorgon från Stockholm
och inte kunde jag hålla mig från att grina, icket! Det brast totalt när Sonja Aldén
tona upp "Pie Jesu". Blev lite knivigt med sminket där!

Hur som helst så har kära kollegan ställt upp med lite design hjälp så
snart ser detta ut som den snyggaste bloggen som någonsin skådats!!!
Förhoppningsvis! ;) Men hon har skills!

Nåja, back to work!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0