Mitt i allt

Mitt i veckan, snart helg! Igen, IGEN!! Snart Julafton, IGEN!! 
Det går otroligt fort, hänger inte riktigt med.
Inte huvudet i alla fall, kroppen sveps som med men tankarna är kvar i förra onsdagen.
Tur att man har lite struktur i vardagen, kroppen går som på automat.
Jobbar sent hela veckan dessutom, fixar ihop lite flex så man kan lyxa sig med lite ledigt
på måndag, otroligt härligt! Tacka fan för flex!

Är lite för trött i skallen för att skriva men tänkte bjuda på lite adorable bilder från i söndags.
Var en heldag med katter, katter överallt!! Crilles mamma har skaffat ny katt, våra vänner har också skaffat två småttingar! Vill också ha en liten liiiten. Min är gammal, nästan grå, faktiskt! Hel svart men en del strån har
börjat blekna mer och mer. Nio år gammal, men nog skulle jag dö för den katten!

Norge är ju på g nu också, auktorisationen är snart inskickad och kontakten med en del företag har
börjat arta sig. Jag hoppas jag hamnar i nån pittoresk liten by, som Sulitelma till exempel, bo i en DAL!
Hade man ju inte dött av precis! Nae, jag ser framemot det här, luftombytet och lönen!!!

Lite mer arbete nu så man kan ställa sig på löpbandet sen och känna lugnet! Mitt mål är 7,5km idag!


   

Här har vi då Lennart, tröttare katt får man leta efter, däckad med andra ord! Men jag klaga int ;) 


   

Fingal, VILDdjuret. Han har ljusgröna ögon, sjuuukt fin!





Nisse, en till liten vilding, är lite slicead av denna ;)




Crilles mammas, vacker Molly!



Och min lady Issy, lite fagrare, lite klokare ;)











  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0