Lyckade stunder!

Går kvällen blev som vanligt i det sällskapet väldigt trevlig! Drack tre olika glögger, röd vins, vit vins och lakrits, smaka som lakrits bug, inte direkt populärt på flytande form men dom andra två var suveräna! Röd vins var min favvo, tycker inte om vitt vin annars så kanske ligger något i det. Middagen bestod av inbakad fläskfilé, potatisgratäng och peppar sås, yuuuuuuuuuuuumm! Galet gott! Åt tills jag hade hål i sidan! Sen körde vi lite julpyssel, min gran blev enormt grann med blå/gula girlanger! ;) Avslutade med en liiten utgång på Olivers, var inte så taggad efter denna arbetsvecka med 10h per dag men vi hade mycket trevligt ändå!

Kvällen till ära spenderas hos mor med bakning, julgrans klädning och mini julbord. En helg med konstant ätande och mysande, fantastiskt!! Lycka är verkligen att äta för mig, god mat, god dryck, snacks och allt möjligt som finns! Det är ju därför man tränar, för att få äta, right? ;) Har dessutom gett mig in på projekt Funkys pepparkakshus, blir intressant att se hur det slutar!

Nåja hoppas ni har/haft en lika härlig helg som jag, ska bege mig tillbaka till bakandet!

 





Grabbarna fixa knäcken ;)



Han är skicklig Crille!



Fint va! Haha!



Granen hos mamma ser ut som den i Fanny & Alexander, riktigt vacker! Sverige flaggor kan ju vara det finaste som finns att sätta i en gran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0