Evolution

Alltså ska jag?! Igen?? Försöka köra igång ett slags skriveri här?
Jag tror det, för ibland har man det där extrema suget att bara få skriva av sig om olika intressanta/ointressanta saker. Bara dela med sig lite grand av tillvaron är som, roligt! Faktiskt!
Ska nu verkligen försöka få ordning på designen här, detta duger ju EJ! Tur att man har en arbetskollega som jag ska försöka muta till jobbet ;)

Kan ju berätta lite om helgen, hittills!
Igår hade vi julfest på Kronofogden, riktigt härlig fest! Roliga och kreativa lekar, god mat, sjuuuukt trevliga arbetskollegor och allmänt trevlig stämning! Avrundade sedan på Olivers. ABSOLUT över förväntan! Mycket folk, bra musik, smaskig dricka. Men framförallt ett briljant sällskap! Har faktiskt träningsvärk idag efter allt dansande, kan ju bero på 15,5cm klackarna men ooooh så värt det var! Ska slänga upp en pic på godingarna!

Kvällen till ära spenderar jag själv med ELLE och för närvarande "Så mycket bättre", lätt bästa programmet på mycket länge! Crille svepte sig iväg till Invit för lite "evening drinks" och han lär man väll återse där vid 03.00 snåret nångång ;)

Så, första inlägget på typ 8 månader, gick ju ganska bra! :D

Fortsatt trevlig helg!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0