Aaaa meh

Jaajaaa, inte sådär fett noga med det här va!! ;) Äh, det har ju varit jul, en underbart lugn jul!
Julafton kunde inte vara härligare. Steg upp där vid halv åtta snåret, mysfikade med mamma, slökollade TV, var förbi graven i vacker vädret. SOL på Julafton, inte sådär vanligt direkt, men helt underbart vackert. Ni ska få se lite pics. Lunch bestående av blöta, muuuumms!! Trixade med pepparkakshuset, som ni också kommer få se, fantastiskt snyggt blev det! Kalle Anka, såklart och den gryyymt efterlängtade middagen. Min mage är fortfarande onaturligt uttöjd, går hungrig mest hela tiden, hrm. Julklappar och avslutningsvis prat, spel, snacks och vin. Perfekt! Min mamma gav mig en ring av ELLE Paris som gjorde mig enormt varm i hjärtat. Den är såå fin!!

Alltid lika tråkigt när julen är över enligt min mening, hade en smärre ångest attack på juldagen men steppade upp mig rejält när arbete infann sig på Gina Tricot på annandagen, men OM det var roligt! Oj vad jag trivdes. Nu när tiden på Kronofogden tyvärr är över så får jag hoppas att Gina kan fylla lite tomrum för mig. Jag kommer sakna det här stället, ENORMT! Men men, känna, minnas och gå vidare. Det känns bra! Allt löser sig.

Nu är det dags för hemgång, har hittat en perfekt vinterjacka från Cheap Monday som ska hämtas ut, halva priset och dessutom har man presentkort, kunde inte vara bättre! Även ett par fräcka skor från Monky, tack kusinerna för presentkortet där också ;) Slänger upp lite pics för de nyfikna! Nåja, ut i kylan! Termometern visar -25!





Jesus?



Utan karamellerna såg det ut som ett spökhus!



Åhhh!



Mooaaahahahaaa, jag är värre än barnen!!!

 


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Fina bilder! (:

2010-12-30 @ 14:12:11
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0