Wiihooo

Snart får man gå för den här dagen, en lååång dag! Ledig helg, det har jag bestämt trots min enda jobbade dag är idag. Får ju hur som helst jobba hela nästa vecka och sen väntar ju heeeela långa sommaren när alla andra är lediga. SUCK! Börjar bära emot det här men va ska man göra? Ska verkligen försöka se till att spara till vintern så man kanske kan få sig några veckor ledig till nästa sommar. Här pratar jag om nästa sommar när den här knappt hunnit börja, usch! Är svart i ögonen av avund för att Carro har hittat ena riktiga pärlor till skor som jag helst hade sett på mina egna fötter, hög kork/platå klack med svarta skinn remmar över hela foten, NICE! Den här månaden får jag hoppas är snällare mot mig och ger mig lite slantar till övers, har stooora shopping begär känner jag.

Har väl sovit en sisådär kanske 4h inatt så blunder börjar smyga på mig men skenet måste hållas uppe tills jag orkat ta mig en liten jogging tur eller en lång prommis.
Jaha, måste väl ut och jobba några minuter till nu va? Eller kika igenom lite bloggar;)


Hejs

Kommentarer
Postat av: Carro

Hittade du shoesen på scorett?? :D Fan va sköna dom även var att gå i ;)

2009-05-26 @ 11:20:55
URL: http://car01ine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0