Träliga dag

Har verkligen upplevt en trälig dag idag, kanske pågrund av det extremt roliga arbets passet igår på dollar?! Eller för att dagen på avd 61 idag har varit rent av jobbig, har varit förgrymmat trött och less på allt och alla! Morrat, grymtat, grinat(nästan) m.m. Har bara velat uut i luften, jobbnivån har med andra ord inte varit på topp för fem öre. Musten har bara varit nere vid tårna idag helt enkelt, uuuusch! Vill bara ha hem min baby så jag får kramas heeela kvällen, me need some lööve;)
However, ska ta mig en promenad och röra på det berömda arslet som tar plats överallt, mer än vanligt tycker jag idag! Men ut och skaka ska det, sen måste man väl hitta på någon slags middag?! Kanske blir prommis efter ist.  Hade varit ännu bättre om det inte vankades torka i plånkan också, fy bubblan va! Men misströsta ska jag ej, det kommer bättre tider, det gör de alltid! Ser framemot soliga dagar på stranden, härliga promenader, god mat, trevliga kvällar och härliga myskvällar;)

Nånå, måste bestiga det otroligt trevliga tvättberget också för det är de inga nissar som gör! En solning hade suttit fint också, min mule börjar se rentutsagt grå ut!

Ska kasta mig i soffan nu och läsa Män som hatar kvinnor!

heeiipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0