Torsdag

Nu sitter man här på jobbet och ugglar, ny äten, sprungit runt som en gasell och vaaaarm i blusen/klänningen. Men så söt den är, blå och fin;) Halv tio får man gå av ikväll, hoppas att ett visst hjärta kommer och hämtar mig så jag får komma hem fortare och kramas!! Sen ska man ju givetvis tillbaka hit kl 0700 imorgon, upp kl 5, halp! Men som sagt, det är betyyydligt skönare med en förmiddag. Att sen få komma hem och trixa på, träna, slappna av och bara vara:) Sen blir det en välförtänad ledig helg. Annie blir till sig i åren på söndag så hon har pajbjudning på lördag med ett litet glas vin, hoppas vädret bjuder till så man kan sitta ute kanske?:)mysigt!

Hujja säger jag bara vilka drömmar man haft inatt. Drömmer så att jag inte sover?! Helt slut i planeten när man vaknar. Jobbigt det där! Känner mig inte speciellt stressad så jag fattar inte vars skit drömmarna kommer ifrån. Crille blir inte klok på hur knäppt jag drömmer:P Så jag är verkligen seg idag, ingen kontroll what so ever. Tröttare än när man jobbar förmiddag, hmms, jaja:) Sen kom jag på att det blir en välförtjänt STOR avlönad månad i juni med skattepengar och dubbel lön, mmm! Då blir det en riktigt fin utomlandsresa till hösten. Häärrliisschhh!

Nu ska man väl springa ut igen innan man blir ryckt i toffsen!

Tjooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0