Syttone maj

Konstatera vi nyss att det är! Norges nationaldag!

Fick med mig maCrill på en promenad efter lite mutning med massage;) Men skönt var det och det höll han också med om. Så härligt ljumna vindar och solen steker än, yess nu kan jag vara lycklig igen. Fick jätte fina bilder som ni ska få se. Annars så blev jag psyk cola sugen just efter promenaden när vi var som törstigast så jag fick muta med en än längre massage och sen fick jag cola med!! aaah, pleasure both ways;) haha. Nu börjar snart Filip och Fredrik på kanal 5, Charlotte från SATC ska ju vara med, missa inte!


       


Tvärs över vattnet brukade jag springa runt med mina små sprall ben när jag var liten! Skurholmen är det BÄSTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0