Synden

Det är synd att det ska vara synd att vara syndig!! Jag vill helst äta godis varje dag, dricka cola, kanske ta en cigg, en öl? Utan att tänka på (förbannade Anna Skipper fasoner) allt man stoppar i sig. Inte för att jag inte uppskattar en färsk sallad eller bönor och en massa olika grönsaksröror, för det gör jag, helst av allt bara det till lunch, mår bäst med lätt i magen. Men va är det här egentligen,stressen och pressen, den inre?! Försvinn, är nog den som gör en fet tillslut?!  Jag har bestämt mig för att nu ska jag uppnå mina mål med mig själv och jag är verkligen taggad den här gången, att få springa (ut på ängarna??!!) i all världens fart, känna svetten dryyypa ut ur kroppen är nog bland det bästa jag vet. Och att sen vara så trött så man näst intill däckar stående mot en pelare. Men en liten godis om dagen, den gör ju inte så mkt skada! Men ändå så tänker man på det! Syndens synd.

Nånting jag måste investera är en jogging jacka jag sett tidigare på Team Sportia i Nike, lilla Nike nörden jag är med jogging skor och byxor redan, farligt snygg och skit fin. Den går under rumpan vilket är perfa! Skit snyggt till jogging damaskerna;)

Nu slutar jag snart och min älsk hämtar mig, mmmm!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0