Sommarbajssjukan

Mitt jobb ja, det är ett roligt jobb just nu, ett sommarbajs jobb med diverse otrevliga smittoämnen samt byten av blöjor (pampers?) och underlägg. Mina porer är täckt av skit!!! Det går som sagt magsjuka på Sunderbysjukhus och jag har aldrig någonsin munderat mig så mycket med trevliga blåa rockar, munskydd och extra tjocka handskar. Ska sno ett visir från byggen imorgon så är rustningen ok! Men förövrigt ett underbart jobb;)

ska jag orka mig ut att jogga efter att ha stigit upp en omänsklig tid, 05.00! Förövrigt fick man den sömnen man behövde, NOT, jag sov en sisådär tre timmar. Men pigg som en mört har man varit hela dagen, nu är däremot krafterna urdragna efter mitt första riktiga mål mat idag som fick bli fiskpinnar. Kan bara berätta att man har en extrem matlust på mitt jobb just nu! MEN, jag måste ta mig ut och jogga, PLZ ge mig styrka någon, tunga fötter och bräckliga ben men efter ca 5 min så har man uppe farten, den här gången också? Så sant, dagen har varit händelserik! Och egentligen behöver jag mig ett bad där jag får läsa ut Män som hatar kvinnor, är iiivrig att få börja på nr två, Flickan som lekte med elden. Men om nu nu ser en stackars quinna som lättar ut mot havs av den otrevliga vind vi har idag nere vid varvet så hala gärna in mig som en drake, skulle vara tacksam så jag får komma hem tillmin soffa en sista gång och för att inte förglömma mitt jobb som väntar imorgon! BUT, whos wajjning;)
I HAVE NEW SHOOES!!!



Dom ska pryda mina fötter när vi gör Färjan osäker i helgen;)


Kommentarer
Postat av: Terese

Snygga skor

2009-06-03 @ 20:05:24
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0