Små små minuter

Alltså vad är grejen men sjukhuset idag och igår? Har aldrig varit med om lugnare, kan lika gärna låna mig en säng på en av våra 6 TOMMA platser. Aldrig hänt och idag är jag på Njur sidan. Men men, man ska inte klaga, absolut inte, dessa dagar behövs för att orka med den "naturliga" ruschen. Har inte fått mitt schema för sommaren än, är grymt nyfiken, men lär ju få slasken som den lilla vikarie jag är;) Är verkligen synd att man inte kan få jobba sånna här omfattande perioder under vinter halvåret. Hade kunnat spara ihop en smärre summa hur lätt som helst och sen få njuta av de få sommardagar som vi förhoppningsvis får! Iofs är jag enbart nöjd att vi snart har sommaren här men den kunde ju ha fått stanna längre, så välkommen och lämna mig ej i kylan igen!!

Nu har vi också bestämt oss att det verkligen blir en utomlandsresa om jag inte skrivit det tidigare. Har inte varit utanför Sveriges gränser sen resan till London 2006. Lever verkligen på den resan. Innan det var det Svalbard och åren innan Turkiet, Mallorca(halp va fint), Tyskland, Frankrike, Danmark, var det nå mer?! Men om jag nu ska ta mig jorden runt innan jag själv sänks ner i jorden så måste jag nog sätta igång att "smart spara"!! Vill se allt som finns;)

Bävrar för fredagens begravning, hujja!!!


Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0