Rött/grönt block eller blått block?

Jag funderar, spekulerar och kan inte sluta tänka på vad fan jag tycker och tänker om dessa block? Jag läser, lyssnar, frågar m.m men får ändå ingen som helst fason på skiten. Man har ju alltid "fått höra" att man ska rösta rött eftersom att det är arbetarpartiet och nu när vi ska välja vilka inom partierna som ska sitta i EU parlamentet så blir jag snurrig.  Båda blocken står ju för olika bra saker, men vad överväger egentligen? Det blåa blocket vill införa euron, DET VILL INTE JAG HA!!! Sen kan man ju säkert diskutera en miljard olika anledningar till varför man inte ska välja vardera. Orkar inte bara rösta, ska jag ens orka rösta? Ja nog måste man ju säkert det.

Jaha, dagen slutade i lite öldrickande med Matti och Co. Vi hamnade på Allstar och det resultera i en relativt trevlig kväll andå. Lugn, ganska nyktert (jag iaf) och jag är inte ett skit bakis idag vilket man kan säga annat än om herrn i sovrummet;) Kan absolut inte sova mer nu utan vill hämta min lilla kisse och släppa ut henne på bakisidan hos mamma, men för det måste jag ha en bil?! Någon? Skjutsa?! Är inte så sugen på att ta bussen med henne i bur plus hennes "closett"! Kanon väder idag, blir nog bara varmare och varmare:)


Heeeejss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0