Regn?

Är det påväg månne? Men det kanske behövs det också ibland? Man känner sig dock inte lika tvingad att vräka sig upp ur soffan;) Men nog hade jag velat sola, det hade jag! Får hoppas det inte svalnar av (vilket det är lovat) utan att det fortsätter vårens kanonväder!! Sitter här hos mamma nu iaf, tog mig en rask prommis runt pölen och landade här. Crille slutar tre idag pga kristihimmelfärds imorgon. Va ska man göra idag då? Finns det något vettigt? Vill spendera pengar men DET har jag inga, den gåååår djuuuuupt min stackars Monky börs. Måndag och Tisdag är bra dagar, ramlar in tre olika löner den här månaden. Landstinget, Dollar och Cherry (???), blev måttligt häpen när jag fick ett spec på mailen men tydligen var det någon form av semseterersättning och det grinar man ju inte över:P Behöver aaallt jag kan lyckas skrapa in, man är bra på att slösa när man ska spara och spendera när pengarna inte finns! Men nu ska det sparas, till booobs och utlandsresa, helst NYSS!!! Men hää myyche pengar.
Vill ju grilla idag, får se hur det blir med den saken! Nu ska jag sluta tramsa och kolla Ugly Betty avsnitten jag har missat.


           


Hitta gullbilder från när jag bodde på örn me mina små!! Kitty den lilla stormmakarn som landade i katthimlen för ca ett år sen, Issy är den kolsvarta och lever än, bor för närvarande hos bror! Mitt terrarium också och gull leguanen Debbie!! Usch vad jag saknar henne!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0