Otroligt

Vädret håller i sig än, är än varmare idag! Funderade på att jag skulle hålla min hud i vila från solen i dag men NEJ, ska ta mig en prommis till mammas tomma lägga på Skurholmen och lägga mig och pressa för mig själv. Är så grymt skönt att vara där, ingen som springer förbi (kanske nått stackars barn eller nyfiken granne), inga bilar, inte 30000 fönster som är riktade mot en som här utanför läggan! Utan jag för mig själv med min bok/tidning stekandes! Har oljat in benen hela helgen under solens strålar och ska göra det idag igen för det finns inget finare än gyllen bruna ben. Som en semster nästan, tror graderna är VARMARE idag till och med, så ut i solen ungdomar, det gör er gott!! Synd att jag såg vårat förskräckliga golv efter helgens bravader och måste dammsuga det först!!

Hej sveeejjss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0