On fire

Eller rätt så slut i roten! Känner mig heeelt körd av att jobba förmiddag hela vecka, att stiga upp 5 är inte trevligt. Hur så helst så blev gårdagen rätt så lyckad tror ja. Jag och Crille for ut till stugan i lövskär och blev bjudna på grillat av mamma och ulf. Gott som F#%! Vi bestämde oss sen för att joina gänget på Östermalm hos Jon och krit. Mycket folk, men olika uttryck av surhet samt gladhet, en salig blandning med andra ord. Men jag hade rätt så trevligt iaf!:) Julia och phille följde sen med en sväng på en über snabb efterfest, kolla in gulläggan och lite sånt! Sen slängde jag och Crille oss i soffan framför nå Vänner avsnitt och förflytta oss ganska så fort till sängen! Dagen har varit väldigt seg, är inte direkt van att dricka så kroppen säger ifrån med aggressiva bitchslaps! Vi slet oss ut på stan iaf och träffa Johnny och gänget vid kulturens. Lyckades sen tillslut att få med Crille på en snabbprommis runt varvet och nu har vi nyss handlat! Blir hemlagad pizza till middag, mmmmm!!!

Well well, have a pleseant evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0