men men men

Nu blev man rastlös, jogga kanske?!

Fastnade i Fantomen på operan på kanal ett, Fantomen är ju pojkvännen som dör i P.S I love you såg jag nu! Sen har jag stora funderingar på att ta upp triss jakten igen. Var väldigt längesen man köpte en sådan, hade nästan alltid en liten vinstlott i plånkan som väntade på att býtas ut mot nya fräscha "vinster"! Crille är och hjälper Henry att skruva, damn Henry, sno mitt lördagsmys;) Ne är skönt att vara själv, det tycker jag. Man behöver som sagt quality time! Ska grabba tag i ostbågarna uppe i skåpet och sätta mig till rätta igen!

En shopaholics bekännelser var väl inte direkt en HIT tyckte jag, blev lite långrandigt?! Fast sen blev jag bara allmänt springig i benen på slutet, beror väl på hur inställningen är till att orka se en "långfilm" antar jag.

Nu måste jag kamma hem ett körkort, synd att mor ska ta sån tid på sig att ge mig lite lessons. Fast nog kan jag köra, är bara chansa hejvilt på körprovet, koppla, växla, möt upp, inte mkt svårare än så! Sen ska jag fixa mig min TT!

Men, ja, ha en bra kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0