LONDON

FANTASTISKT GRYMMA staden London säger jag bara. Ta mig tillbaka, dit vill jag verkligen igen, bara känslan av att vara där går inte att beskriva! Vandra längs Waterloo, åka London Eye, handla på Oxford street och uppleva det häftigaste muséet i världen, British Museum! Har inte direkt varit på andra storslagna muséer men det var otroligt! Anledningen till att jag var tvungen att spy ut lite var ju för att jag hitta en väldigt bra sida med hur häftiga klänningar som helst, vill ha vill ha vill ha! http://www.lipsy.co.uk/Store/Collection Ni måste ta er en titt, man blir så glaa;)

Dagen har inte varit så händelserik alls förrutom jobb och prommis med Annie och Anna runt sjön. Annars har slöfaktorn tagit över, har inte fått sova mina skönhets timmar inatt. Man råka kanske ställa pm dygnet igår månne?
Har dessutom fått Skönhetsbilbeln i brevlådan idag, en bok som är skriven av Karina Erikson Wärn. Det står nog allt man kan vilja veta i den här boken och lite till. En massa bra knep m.m. Ska streckläsa;) Kläderna som beställdes från H&M till begravningen satt som tur bra, som en duktig kontorist ser jag ut:P haha. Well well ska ta och börja röra mig mot bädden för imorgon väntar jobb 13.30 till 21.30, skjut mig!


Natti natti



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0