Lindt Excellence

Har jag smaskat i mig lite grand med smaken Intense Orange, and it was gooood! Har gett mig lite belöning med mörk choklad för att jag joggade HELA vägen runt varvet och gültsa. Vilken seger va, tycker jag, är riktigt proud mary måste jag säga. Dagen på jobbet avslutades(äntligen) halv tre, joggning, mat och handling har också stått på schemat. Och nu sitter jag här och njuter med Lindt och Vänner som även börjar på kanal 5 snart också;) Dom har startat om från säsong 1 nu, yeeeyy, blir aldrig less! Jag och Crille har planerat in ett bad och sen blir det nog bädden! Har verkligen varit trött dom senaste arbetsdagarna så det ska bli skönt med lite ledigt imorgon! Jag och Issa skulle ju färga barret idag juu!! Va hände där då?? Måste ta och slå henne en pling så man kanske kan pricka in det i sitt FULLSPÄCKADE schema;) Måste röra arslet till arbets imorgon också, skir jobbgaranti som jag har skjutit upp i ett par hundra veckor nu va?! Men men.


Hade allmänt trevligt när jag åkte buss från jobbet idag med diverse människor. Den osäkra pojken med hörlurar runt halsen som skruvar upp volymen på 10000 decibel för att alla ska höra hans förbannade skrik musik, tips, dom ska sitta på ÖRONEN! Sen hade vi ju sladdertackan som satt och tjattra i sin förbannade handsfree och högt tyckte hon att man skulle prata, NEJ TACK, lär dig att på bussen ska man helst hålla käft! Tillslut hade vi ett stackars punkargäng som satt och pimpla öl kl tre på dagen, i en buss och prata om saker dom knappt kunde uttala.

Fick för mig att knäppa kort på Norrbottens teatern också mitt i allt, häftigt vaaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0