Kvällskvist

Middagen blev fantastiskt god av Ciaalachef, stekt kyklingfilé, tagliatelle, grönpepparsås och stekta tomater samt champinjoner. MUMMS säger jag bara och våra magar. Kvällen består nu av hockey(givetvis) på tv:n om Crille får bestämma, fast det är väl ens plikt antar jag;) Jag slog däremot Så ska det låta som sänds direkt via nätet på SVT:s hemsida. Roger Pontare och Martin Erikson aka E-type samt Rigmor och Christina Gustafsson, nå jazz/soul/blues tjejjer tror ja. Grymt roligt avsnitt. Bland det bästa var ju dock när Martin körde Kolla kolla m. Nationalteatern;) haha. Dessutom hitta man ju en massa skoj sen på Youtube, gamla godingar från tidigare Så ska det låta avsnitt. Bland annat det jag kommer lägga upp, dom här bröderna knäcker ju det mesta!!
Nu fortsätter hockeyn samt lite cider/öl drickande, fast jag slår nog på Vänner;)

Ha en bra kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0