jaha

Då var äntligen dagen över. Jag och Annie startade med en promenad runt sjön halv nio i morse, följt sen av inhandling av strumpbyxor och sedan var det dags för begravning. Den var helt fantastiskt fin, prästen höll ett riktigt bra tal och hade verkligen fångat morfar genom åren. Tårarna började spruta när min kusins tjej började spela cello, Holly som spela är då ett proffs, hon har spelat på dom stora konserthusen i bland annat London. Hur som helst, middagen på Margaretas Värdshus var också underbar med klyftpotatis, fläskfile och murkelsås följt av glass med varma hjorton! Grymt gott!! Var väldigt kul att träffa alla kusiner också, vi har aldrig varit samlade alla kusiner på ett och samma ställe! Avsluta hos mamma ett gäng och myste på, på deras stora altan;) Nu är vi hemma, jag, crille och matti. Vi tog oss en öl så får vi se vart det leder!:)


             
Heeela tjocka släkten!



  

Själv såg jag himla präktig ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0