Hmmm

Tänk så beroende man kan vara av att beställa kläder va? Förra veckan anlände dessa godsaker från Nelly.

      
 

Det var en annan tunika också men den hitta jag ingen bild på!

Hur som helst så ska jag ju på det tråkigaste och sorgligaste som finns nästa fredag, BEGRAVNING! Lilla morfars! Då blir det att vara klädd konservativt och mörkt, har beställt kjol och blus från H&M, blir nog bra va?

 

Får ha en mörk kofta över dock, eller jag kanske måste beställa en mörk blus också? Usch  för att klä sig mörkt på begravningar, tycker man ska klä sig fint och ljust för att lätta upp stämningen! Well well, va ska man göra?

Nu är det soffan som gäller! Blev inget jogg för jag har lyckats smälla in tån i bordet så den är i en blå/lila/röd nyans!! Stenhård och göra jäää"#¤%&// ont. Så istället for vi och slängde bråte på återvinningen(samlad i förrådet), handla, jag sola och nu tänkte jag sätta mig med Cosmopolitan och kika igenom den efter lite trevliga tips, Jennifer Aniston är på framsidan, hon är ju lätt snyggast! För att inte tala om hur hon är som skådespelerska, faaantastisk!

Heiiipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0