helgen

Ja orken att blogga i helgen har inte varit direkt på topp måste jag säga. Fredagen sluta då med att vi tog oss några kalla, folket rasade in och GH dammades av och halft nöttes sönder! Blev en relativt tidig kväll vilket var skönt. Lördagen spenderae jag på min mammas baksida på skurholmen och bokstavligt talat STEKTE! Låg i bikini till och med, grymt skönt, har verkligen saknat go värmen! Idag har det varit ungefär samma, Annie och Bm joina också. Efter måttligt stekande så for jag och Annie in till stan och köpte sorbe glass, efter övervägande så kom vi på att hallon var godast;) Nu har jag och Crille nyss ätit, tvättberget är snart besegrat och vi ska ut på en mys prommis runt sjön!! Mata ankor? NOT enligt Crille:P 

hej heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0