Helgen dåra

Igår blev det en myyychhee härlig dag. Beslöt mig för att fara till stugan medans Crille slavade på Auto Ojanperkelää och få mig någon slags bränna i solen. Hoppades jag på iaf. Där mellan hal ett och två gick det faktiskt bra att sitta mot husväggen (somnade till och med och vaknade av mina egna snarkningar) men sen blev det fan kylig bris! Förflytta mig in med min bok som jag börjat på, Män som hatar kvinnor, är ju tvungen, alla andra har ju läst den;) Den är dock en aning trög att komma in i, mycket ekonomi/politik/buissines snack i början. Men snart är den igång! Hur som helst så trängde jag mig med på affären med mamma och Ulf innan vi for ut till stugan och tvingade dom att köpa diverse smaskigheter till grillmiddagen! Man ska aldrig ta med sina barn på affären;) Efter middagen drog vi oss till stan och FAKTISKT drog vi en sväng till piteå, fullpacka ååådi med Erik, Anna och Annie i baksätet! Tur att man inte beter sig på det onyktra sättet där längre! Uach vilka människor vi såg, var mest klagomål som kom ur våra käftar! Vi kunde sen rutten där vid elva så vi drog hem, smaska Max och sen blev det sängen. Jobbar idag, halv tio, suck! Blir gaaalen när jag inte får ta del av KANON vädret! Dom har ju givetvis lovat kyligare i veckan. Iofs jobbar jag då också:P Men men.

Ha en bra kväll lads


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0