Godmorgon?

Usch va länge jag har sovit, men det var välbehövt. Va ska man göra idag då?? Måste bestiga Mount Everest tvättberget som är undanstuvat i vårat förråd, tvättiden är bokad 17-22, tror inte tiden räcker till!! Sen väntar jag på samtal från Issa så vi förhoppningsvis får gjort våra barr idag, ser INTE normal ut med min råttfärgade utväxt. Känner att det behövs förändring i lägenheten snarast, är såå less på att se dessa gardiner, grymt tråkigt med helvita. Vill ha nå transparanta häftiga ting. Eller, det kanske känns even bättre om jag bara skulle ta mig för att dammsuga;) Är inte kul med pianolack möbler och svart soffa i vårvädret haha. Men men, ska hälla i mig frukost bestående av special k, mjölk och hallon. Måste köpa jordgubbar, eller palla??!! Vet ni nå bra ställen?!!

P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0