Flowering

Kan det börja storm blomma nu då så sommarnerven kommer igång på riktigt!!
Ska snart trycka i mig frukost/lunch sen ska jag nog bege mig på en jogging tur, vars jag ska göra den prestationen vet jag ej?! Kanske tar en rask prommis runt pölen ist?? Undrar om vädret håller i sig så regnjackan slipper hängas på. Well, är rätt så seg idag. Man kommer lätt ur balans när man inte jobbat på en vecka! Hittills har jag jobb på fredag och är grymt nyfiken på mitt sommar schema som jag inte fått veta ett DYFT om än! Är ärligt talat skönt med ledigt eftersom att min sommar kommer bestå at ca 10 lediga dagar eller nåå??!!
Nu när lönen trillar in ska jag även släpa mig till frisören och fixa mig nån härlig mjuk brunfärg i håret. Är förgrymmat less på det här extremt mörka utan jag tror det skulle bli mkt bra med en brunfärg och lite slingor i det. Sommarfräscht och så slipper jag färga utväxten varannan jävla vecka!!!
Nu ska jag sätta igng här, är inte den snabbaste!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0