Fasoner

Ja nu kanske man äntligen har fått lite kontroll över skit lönekontret! Höll på att få ett nervöst sammanbrott av allt svammel, usch! Men men, nu håller jag tummarna. Hade hoppats på lite mer ihållande sol idag och inte tråkiga moln över hela himlen. Men man kan ju inte steka varje dag;) Ska ta mig en sväng på stan idag för jag vet att om jag inte får shoppa bara lite grann idag så kan det hända att jag börjar leva underground!! Ne men en Superstar från Bead Head ska inhandlas iaf för den är såå grym för håret! Träning är spikat halv fyra så då ska det pumpas, synd bara att mina träningsskor aldrig tycks forma sig efter mina fötter utan ger mig kontinuerliga skavrsår. Inge trevligt direkt. Men men, jobb väntar sen hela veckan och jag kan behöva all motivation jag kan få!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0