Fantastiskt

Ja idag är jag glad! Jobbet går bra, även fast det är total kaos här på avdelningen i och med flytt. En riktigt hönsgård med diverse babbel och skitsnack lite här och där. Men det är alltid kul på sitt lilla sätt, är även lätt att stänga av;) Nu rullar det med jobb som skinka på julafton, har jobbat sen söndag och det fortsätter till fredag. Sen tänkte jag mig två dagars ledigt, förhoppningsvis! Alltid härligt när jag och Crille får vara lediga tillsammans:) Helgen dessutom, vi har våra myskvällar och nu till sommaren börjar diverse aktiviteter att rulla på. Är sugen på fotboll, grilla och ta mig en kall öl. Inte för att vädret är direkt ingjudande idag, men, det är väder iaf! Slutar tre idag, jogg när jag kommer hem. Ute eller Helex? Skitväder:P Väntar och väntar på schemat som förhoppningsvis börjar färdigställas nu, är väldigt nyfiken!

Sen fick jag en liten nyhet igår som jag nog inte får berätta än, men grattis iaf till dig;)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och läsa min bok innan dagens slut!

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0