Disiga dag

Ja idag var det inte alls samma kanon väder som helgen bjöd på, men tur var väl det, till och med mina läsare börjar märka att jag är i farozonen för Malignt Melanom! Men inte avböjde vi för det, jag och Crille hämta min lilla kisse hos bror och släppte ut henne på baksidan, snacka nöjd katt;) Satt och läste Män som hatar kvinnor respektive Allt om vetenskap i "diset" och trivdes som fisken. Vi har nu smällt i oss fiskpinnar, potatis, filsås och morötter inna vi seglade ner i soffan. Träning står på schemat 0730!! KÄMPAA!! I feel like a flotti!! Ryggen är i ett taskigt tillstånd efter nån timme på soffan i morse också!

Vettigare än så blir det inte idag, Desperate väntar kl 2100, fast missa ju förra veckans, Ugly Betty också! Well well.

Heiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0