Dagen

Efter att ha suttit och lökat precis hela dagen, inte andats ens en liten liiten gnutta luft så blev dagen rätt så bra iaf. Jag och Issa fick fingrarna ur och färgade stackars grå/rått färgade barret på oss så jag fick finbesök av hon och Alec. En smärre gnällspik till Alec blev som ändå förnöjd när Crille kom hem och han fick pillra på hans iPhone.
Tvättberget fick vänta eftersom jag tydligen kastade om timmarna totalt och tappade bort mitt minne nånstans på vägen, Helex väntade! Körde stenhårt styrke och kondition med Annie och Anna, svetten dryypte.
Efter en hel hög med Lägntan mackor med berg av sallad, tomat, gurka, ost och skinka, några finnkrisp, oboy och kamomill te så är jag nu en nöjd quinna i våran soffa. Crille nöter NHL och jag ser Vänner som jag ligger efter i, eller före?! Men men, badet väntar snart, förbannat vi har slut skum!
Promenad men Annie och Anna 0800 SHARP imorgonbitti så sängen är inte långt borta.
Sen är det den där begravningen också, suck. Det sjuka är att jag nästan ser framemot maten på Margaretas värdshus, nog får man göra de va?;)

Natti natti folks



Kommentarer
Postat av: Anna

Promenad? tss det är för amatörer, vi ska svettas på bandet imorgon kl 8!! :D

2009-05-14 @ 23:18:05
URL: http://annakum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0