Buuurn

Jag har en härlig solsveda ska jag tala om, eller sveda men solen har tagit och skönt är det! Kommer i princip inte ha tid i sommar att sola pga jobb och de dagar som man då kommer vara ledig så kommer vädret inte tillåta stekning. Jag ska hålla mig framme iaf, blir inga mer slöa sommrar där man sover till kl 1 på dagen, GLÖM DET! Ska verkligen ta vara på det lilla vi får av värme här uppe i islandet!

Hur som helst så har dagen varit fantastisk härlig! Promma till mamma, svida om till bikinin och satte mig till rätta. Än mer irriterande var det dock att grannen aka "gårdsbögen" höll på att tjattra ihjäl mig. Nästa gång får vi hoppas att han verkligen snubblar dåligt över krattan! Bortsett från det så har jag haft det underbart med min bok, Marri kikade också förbi en sväng men hade inte större ro att ligga still;) Värmen blev tillslut olidlig vid ca 1600 då solen stod som högst och jag blev tvungen att fly fältet. In till soffan, självklart somna man med boken i ansiktet.
Tog sen en promenad till Crilles jobb och vi har nu äntligen fått slå oss ner i soffan efter skrov från tasty (ajdå!), dammsugning, diskning och jag fick fingrarna ur och satte upp blomdekoren.

Nu är vi nöjda i våran nystädade soffa, Crille framför NHL och jag framför datorn! Vad väntar här näst?? Om inte VÄNNER!! Kanske har kommit ut ett nytt avsnitt av The Hills månne?? Crille är dessutom ledig imorgon så vi har stooora förhoppningar på vädret (you hear me) så Crille också får färg på sina una. Sen har jag planer på att hämta min lilla plutt kisse hos storebror och låta henne spatsera på baksidan.

Ha en bra kväll!!


         

Här har jag bott i nästan 20 år, bästa området som finns!!


     

Hitta gamla bilder på släkten!! Mormor på båda stora fotona. Sen är jag även med på ett hörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0