Builders

Boddy builders som vi är jag, Annie och Anna så körde vi ett killer pass idag!! Man mår som en prinsessa nästan!
Imorgon kl 0800 sharp kör vi igång igen, ingen rast ingen ro;) Gjorde mig en riktigt fet health freak middag! Nu är det slut med svamlet, damn Crille som köpte cheese balls igår!!!
Imorgon står det sen jobb på schemat 13.30 till 21.30 innan det ska jag ta mig en runda på stan i hopp om att hitta mig ett par riktigt heta par shoes! Snart kommer baby från fiskerundan och då ska vi mysa med min vitlöks andedräkt!! Ha en bra kväll folks!!




Crabsticks mackor med advokado samt tonfisksallad med vitlöksdressing!! mmmmm....



Mitt hår har fått sig en rejäl energi booster!!









Kommentarer
Postat av: Anna

Du bruden vi har bara börjat oj oj oj ;) fan vad härligt!!

2009-05-25 @ 21:38:23
URL: http://annakum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0